اولین جشنواره مجازی «درخانه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3886473
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

اولین جشنواره مجازی «درخانه» در یزد برگزار می‌شود

با توجه به وضعیت شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامتی جامعه و قطع کردن زنجیره انسانی برای پایان‌دادن به شیوع این ویروس با رویکرد در خانه بمانیم، اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی «درخانه» ویژه استان یزد برگزار می‌شود.

اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی «درخانه»به گزارش ایکنا از یزد، با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی جامعه و قطع کردن زنجیره انسانی برای پایان‌دادن به شیوع این ویروس با رویکرد در خانه بمانیم، اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی «درخانه» در استان یزد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

بهار، خانه، وطن، سلامت و همکاری از موضوعات این جشنواره که در بخش‌های شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه و عکس برگزار خواهد شد، است.

در بخش شعر جشنواره باید حداکثر دو شعر و بدون محدودیت سنی، در بخش داستان کوتاه باید تعداد صفحات حداکثر ۲صفحه A4، در بخش عکس نیز عکاسی با تلفن همراه، حداکثر ۲ عکس با کمترین ویرایش از جمله شرایط این جشنواره است.

در بخش فیلم، فیلم کوتاه موبایل و حداکثر ۲ فیلم ۹۰ ثانیه و موضوع فیلم باید شعرخوانی دست جمعی خانواده، فعالیت‌ها و همکاری‌های خانوادگی به مناسبت عید نوروز و سرگرمی‌های خانواده‌ها درخانه باشد و نیز معرفی کتاب، متن خوانی، آموزش اصول بهداشت خانواده، شعرخوانی، ادبیات عامیانه و داستان‌خوانی باشد.

بخش ویژه این جشنواره که از 29 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین 99 ادامه دارد، شامل سلامت و مواظبت از بزرگترها و مشارکت کودکان و نوجوانان خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در شبکه‌های مجازی به شماره ۰۹۱۳۵۲۴۶۲۳۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha