به دوران پساکرونا بیاندیشیم
کد خبر: 3886804
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

به دوران پساکرونا بیاندیشیم

سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی و مدرس پیشکسوت روابط عمومی و ارتباطات کشورمان در مطلبی به تامل و اندیشه در باب پساکرونا تاکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ سیدغلامرضا کاظمی دینان، استاد ارتباطات اجتماعی در کانال مدیریت ارتباطات یادداشتی با عنوان «به دوران پساکرونا بیاندیشیم» نوشته است؛ در این متن آمده است:

خیلی وقت‌ها اتفاقاتی در زندگی ما می‌افتد که بعضی‌ها مثبت و بعضی‌ها منفی و بد. از اتفاق مثبت خوشحال می‌شویم و حق خود می‌دانیم اما در مورد اتفاق ناخوشایند ناراحت و عصبانی می‌شویم و مدت‌ها درگیر خواهیم بود ولی بعد از گذشت زمان متوجه می‌شویم که خیریتی یا فرصتی وجود داشته است.
امروز میزبان میهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا شده‌ایم که متأسفانه باعث مرگ تعدادی از هموطنان‌مان شده و موجب نگرانی و استرس مردم کشورمان و دیگر مردمان جهان شده است وحتی خسارت‌هایی نیز گردید. واقعاً سخت و ناراحت کننده است ولی تنها سلاح برای خلاص شدند از دست این میهمان ناخواسته رعایت بهداشت و در خانه ماندن است.

▫️ اما در هر اتفاق؛ چه مثبت و چه منفی به عنوان یک رسانه پیام‌هایی را می‌توان جستجو کرد. تا قبل از این ویروس، داشته‌هایی داشتیم که قدر نمی‌دانستیم و کارهایی را انجام می‌دادیم و می‌توانستیم انجام بدهیم که اهمیت ندادیم، مثل اینکه دوستان و عزیزانی در کنار ما بودند و فقط به خاطر یک دلخوری قطع رابطه کرده بودیم وامروز دلتنگشان هستیم. یا با هم بودن‌ها و دورهمی‌هایی که انجام ندادیم و در شرایط فعلی آرزوی آن‌ را داریم. حال بیاییم تصمیم بگیریم کینه‌ها، حسادت‌ها، ناراحتی‌ها، بغض‌ها و ...را کنار بگذاریم و به جای آن مهر، محبت، دوستی، مهربانی و عشق را جایگزین کنیم و تصمیم بگیرم بعد از رفتن این میهمان ناخوانده دورهم جمع شویم و هدیه‌امان به هم لبخند و مهربانی باشد.
به امید آن روز...

#من_مسئولیت_دارم

انتهای پیام
captcha