حضور پلیس در مبادی ورودی باعث خدمت‌رسانی بهتر می‌شود
کد خبر: 3887481
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

حضور پلیس در مبادی ورودی باعث خدمت‌رسانی بهتر می‌شود

شهردار یزد گفت: حضور فیزیکی و مقتدرانه نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و ایستگاه‌های غربالگری منجر به خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان خواهد شد.

حضور پلیس در مبادی ورودی باعث خدمت‌رسانی بهتر می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد، روز گذشته، 6 فروردین ماه در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد نیز حضور داشتند، با تشكر از همكاری‌های انجام گرفته در زمينه مقابله با كرونا، بر ضرورت همکاری نیروی انتظامی با شهرداری برای کنترل مبادی ورودی شهر در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خصوص مسدودکردن ورودی‌های شهر یزد اظهار کرد: حضور فیزیکی و مقتدرانه نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و ایستگاه‌های غربالگری منجر به خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان خواهد شد.

عزیزی همچنین بر لزوم محدودیت ترددهای سطح شهر تأکید کرد و خواستار برخورد قاطع و سریع نیروی انتظامی با مخلین نظم شهری شد.

محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد نیز با قدردانی از استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در ستاد مبارزه با بیماری کرونا گفت: اتحاد و همدلی دستگاه‌ها برای مقابله با این ویروس در کشور مثال زدنی است و با اراده‌ای که در مسئولان استان شاهد هستیم به یاری خداوند به زودی شاهد ریشه‌کنی این ویروس خواهیم بود.

میرحیدری ادامه داد: برخورد قاطع با خانه‌های مسافر انجام گرفت و برای کنترل بیشتر بر اصناف و خانه‌های مسافر، اداره نظارت بر اماکن عمومی با پنج برابر شدن نیرو به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی طرح گندزدایی سطح شهر و کنترل مبادی ورودی را یادآور شد و از همکاری شهرداری یزد قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha