فعالیت‌های جهادی آرامش روانی جامعه را در پی دارد
کد خبر: 3887853
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
امام جمعه اردکان:

فعالیت‌های جهادی آرامش روانی جامعه را در پی دارد

امام جمعه اردکان گفت: فعالیت اکیپ‌های مردمی در راستای ضدعفونی کردن محلات شهر و اماکن عمومی موجب ایجاد آرامش روانی در جامعه می‌شود.

فعالیت نیروهای مردمی باعث آرامش روانی در جامعه می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان 9 فروردین‌ماه، در جمع اکیپ‌های مردمی در راستای ضدعفونی کردن محلات شهر با اشاره به اینکه امیدواریم هرچه زودتر این بلا رفع شود تا دل‌های مردم نیز شاد شود، اظهار کرد: هر فردی در هر جایگاهی برای مردم دلسوزی کند از دید خداوند پنهان نمی‌ماند و آثار و برکات کارهای خیرش در زندگی و سرنوشت او و خانواده‌اش اثر دارد.

وی افزود: ضدعفونی کردن معابر و اماکن مختلف موجب ایجاد آرامش روانی در جامعه می‌شود و هنگامی‌که مردم این کارها و اقدامات را می‌بینند تلنگری برای آن‌ها است که این زحمات را ضایع نکنند.

شاکر گفت: از همه مسئولانی که زحمت می‌کشند و در تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی با این گروه‌های مردمی و جهادی همراهی می‌کنند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

محمدجواد شاکر، مسئول مستقیم هماهنگی و مدیریت ضدعفونی شهرستان اردکان نیز با بیان اینکه طرح سم‌پاشی و گندزدایی از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغازشده است، گفت: این طرح به‌صورت متمرکز و هم‌زمان از ساعت 21 تا 2 بامداد در همه محلات شهر اجرا می‌شود.

شاکر اظهار کرد: در این طرح بیش از 20 اکیپ مردمی و جهادی متشکل از جوانان و اقشار مختلف مردم حضور دارند که به لطف خداوند این تلاش‌ها نتایج خوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان ضمن تشکر و قدردانی از تمام جوانان محلات مختلف شهر که در این طرح همکاری دارند، گفت: تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و محلول توسط شهرداری و شورای شهر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha