قدردانی امام جمعه یزد از خدمتگزاران سلامت
کد خبر: 3887964
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

قدردانی امام جمعه یزد از خدمتگزاران سلامت

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با تأکید بر رعایت بهداشت فردی گفت: وظیفه همه ما در مسیر احیای سلامت جامعه، قدم برداشتن و دوباره بازگشت مسائل جامعه به حالت عادی است.

قدردانی امام جمعه یزد از خدمتگزاران سلامتبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی با قدردانی از خدمتگزاران سلامت اظهار کرد: وظیفه همه ما در مسیر احیای سلامت جامعه، قدم برداشتن و دوباره بازگشت مسائل جامعه به حالت عادی است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید بهداشت فردی را رعایت کنند افزود: خدمت در این مسیر توفیق بسیار بالایی است و باید با رعایت‌های لازم بهداشتی و ایمنی از خود و دیگران محافظت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: امیدواریم امام حسین(ع) عیدی بزرگی به همه ملت ایران بدهد و سلامت به دست شما خدمتگزاران به جامعه باز گردد تا مردم بتوانند زندگی عادی خود را داشته باشند.

آیت‌الله ناصری افزود: ان‌شاءالله مردم بتوانند ماه شعبان را آن طور که شایسته است عبادت کنند و خداوند به زحماتی که همه خادمان در این مسیر می‌کشند اجر و پاداش بدهد.

وی تصریح کرد: باید از این ماه و برکات آن کمال استفاده را ببریم و با دعا و تقرب به درگاه خداوند متعال، بخواهیم که این وضعیت هرچه زودتر به پایان برسد.

انتهای پیام
captcha