مسابقه کتابخوانی «مهدی‌یاوران» در مهریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3888324
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

مسابقه کتابخوانی «مهدی‌یاوران» در مهریز برگزار می‌شود

مسئول هیئت قدیم الاحسان شهرستان مهریز از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «مهدی‌یاوران» ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۸ سال در این شهرستان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «مهدی‌یاوران» در مهریز برگزار می‌شودمهدی زارع، مسئول هیئت قدیم الاحسان شهرستان مهریز در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری اولین مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «مهدی‌یاوران» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و پویش در خانه بمانیم این مسابقه به صورت غیرحضوری در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: این مسابقه ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۸ سال است که جهت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت طرح شده و کتاب «هيچ کس به من نگفت» در قالب پرسش این دغدغه مهدوی را در نوجوانان ایجاد می‌کند.

زارع افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل الکترونیکی کتاب از طریق شبکه‌های پیام رسان و با جستجوی ghadimal_ehsan_mehriz اقدام کنند.

مسئول هیئت قدیم الاحسان شهرستان مهریز با اشاره به اینکه برای شرکت در مسابقه تا 20 فروردین (نیمه شعبان) جاری فرصت است از اعلام نتایج مسابقه در روز نیمه شعبان خبر داد.

وی تصریح‌ کرد: در پایان مسابقه به نفر اول ۵٠٠ هزار تومان، نفر دوم ٣٠٠ هزار تومان، نفر سوم ٢٠٠ هزار تومان، نفر چهارم تا ششم ١۵٠ هزار تومان و به ️نفرات هفتم تا چهاردهم سفر زیارتی مشهدالرضا اعطا خواهد شد.

زارع با اشاره به تاسیس هیئت قدیم الاحسان از سال گذشته یادآور شد: این هیئت از سال 1393 تحت عنوان فرهنگسرای امام مهدی(عج) در شعبه مهریز فعالیت خود را شروع کرد و به برگزاری کلاس‌های تربیت مربی مهدوی ویژه کودک و نوجوان و برگزاری هیئت برای نسل نوجوان پرداخته‌ است و ان‌شاءالله در سال جدید برای معلولان تحت پوشش نیز برنامه‌هایی توسط این هیئت اجرا خواهدشد.

انتهای پیام
captcha