اغتشاش در زندان یزد به دروغ سیزده شبیه است
کد خبر: 3888756
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

اغتشاش در زندان یزد به دروغ سیزده شبیه است

رئیس کل دادگستری یزد گفت: شورش و اغتشاش در زندان یزد به دروغ سیزده شبیه است و وضعیت عمومی و بهداشتی مددجویان زندانی در بهترین شرایط قرار دارد.

اغتشاش در زندان یزد به دروغ سیزده شبیه استبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان، 14 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از زندان یزد اظهار کرد: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی نیز در نظر گرفته و توسط مجموعه زندان اجرا شد.

وی زندان یزد را از بهترین زندان‌های کشور از حیث امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه‌آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و بیان کرد: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندان‌ها و مددکاران بر تأثیرگذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

این مقام قضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان‌های استان یزد، تصریح کرد: این ارتباط خوب و مدیریت شایسته و قابل مجموعه زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در استان و هم چنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان در رفع مشکلات قضایی مددجویان، احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رسانده است.

رئیس کل دادگستری یزد به شایعه اغتشاش و شورش در زندان یزد در روز سیزده نوروز اشاره کرد و گفت: این مطلب که بیشتر از طریق مبادی رسانه‌ای مزدور خارج از کشور و شبکه‌های معاند، مورد پوشش قرار گرفته بود به همان دروغ سیزده بیشتر شبیه بود تا واقعیت.

انتهای پیام
captcha