قدردانی استاندار یزد از مردم برای مشارکت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
کد خبر: 3888757
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

قدردانی استاندار یزد از مردم برای مشارکت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

استاندار یزد با تقدیر از همکاری مردم در طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» گفت: مردم این نکته را مدنظر داشته باشند که کاهش آمار مبتلایان به معنی محوشدن کامل بیماری کرونا نیست ولی با ادامه همدلی و رعایت مسائل بهداشتی، می‌توانیم شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.

قدردانی استاندار یزد از مردم برای مشارکت در طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمدعلی طالبی، استاندار با بیان اینکه آمارها نشان‌دهنده رعایت بسیار خوب مردم استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به خصوص در روز طبیعت است، اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم از احساس مسئولیت آگاهانه مردم تشکر کنم.

وی ادامه داد: جا دارد از تمامی دستگاه‌های مسئول در اجرای طرح همچون نیروی انتظامی و هلال احمر و همچنین از فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، بسیجیان و تشکل‌های مردم نهادی که در اجرای این طرح ما را یاری کردند، تشکر کنم.

طالبی با بیان اینکه امیدوار هستیم با تداول این همکاری در روزهای آتی شاهد دستاوردهای خوبی برای کنترل بیماری کرونا در استان باشیم تاکید کرد: شهروندان باید این نکته را مد نظر قرار دهند که کند شدن روند رشد این بیماری به معنی محو شدن آن نبوده و با عدم رعایت مسائل بهداشتی، دوباره با رشد آمار روبرو خواهیم شد و کنترل و مدیریت بیماری سخت‌تر می‌شود.

استاندار با تاکید بر لزوم ادامه رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم عنوان کرد: توجه شهروندان به نکات مطرح شده از سوی دولت و ادامه همدلی مردم و دولت نقش بسزایی در کنترل و محو شدن این بیماری خواهد داشت.

قدردانی استاندار یزد از همکاری رسانه‌ها

طالبی با اشاره به همکاری بسیار خوب رسانه‌ها برای آگاهی بخشی در خصوص بیماری کرونا و اطلاع رسانی طرح های مختلف استان برای مقابله با این بیماری، عنوان کرد: جا دارد به صورت ویژه از پایگاه‌های خبری، فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز یزد که در بخش‌های مختلف خبری و سایر برنامه‌ها به این موضوع پرداخته است، تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به نقش فعالان فضای مجازی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، عنوان کرد: تبیین ضرورت در خانه ماندن و جلب همکاری مردم در این زمینه و آگاهی بخشی به جامعه نسبت به تبعات این بیماری از جمله اقدامات ارزشمند فعالان فضای مجازی بوده است.

طالبی با اشاره به فضای همدلی شکل گرفته بین مردم، مسئولان و رسانه‌ها طی هفته‌های اخیر، عنوان کرد: باید قدر فضایی که امروز در استان شکل گرفته را بدانیم و از آن برای پیشرفت و توسعه آینده استان بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha