خدمات شهید شمس‌الدینی بر هیچ کس پوشیده نیست
کد خبر: 3888761
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

خدمات شهید شمس‌الدینی بر هیچ کس پوشیده نیست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید شمس‌الدینی در طول دوران خدمت خود به‌عنوان یکی از پاسداران فعال سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خدمات ارزنده‌ای داشته که بر هیچ کس پوشیده نیست.

خدمات شهید شمس‌الدینی بر هیچ کس پوشیده نیستبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان 14 فروردین‌ماه به همراه حجت‌الاسلام علی گندمی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان ارشد سپاه یزد با حضور در منزل محمود شمس‌الدینی، اولین شهید مدافع سلامت استان ضمن دیدار با خانواده شهید با همسر و دو فرزند این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه والای شهدا، اظهار کرد: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهداست و ان‌شاءالله ما هم ادامه‌دهنده راه و آرمان‌های شهدا باشیم.

پورشمسی با بیان این‌که به فرموده خداوند متعال شهدا می‌توانند شفاعت‌کننده یاران و دوستان باشند، افزود: شهید محمود شمس‌الدینی نماد بارز ایثار و انسانی کامل بوده که با شهادت به حق خود رسید.

فرمانده سپاه الغدیر یزد، شهید شمس‌الدینی را مجاهد و ایثارگری بزرگ دانست و گفت: این شهید در طول دوران خدمت خود به‌عنوان یکی از پاسداران فعال سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد خدمات ارزنده‌ای داشته که بر هیچ کس پوشیده نیست.

پورشمسی با بیان این‌که سپاه آماده هرگونه ارائه خدمت به خانواده شهید شمس‌الدینی است، تصریح کرد: این شهید عزیز زمانی که در قید حیات بود مظهر مقاومت و حرکت بود.

وی گفت: بعد از رفع کامل آلودگی و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا مراسم بزرگداشتی ویژه شهید مدافع سلامت «محمود شمس الدینی» در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha