کمک 110 میلیون تومانی ستاد عتبات البرز به سیل‌زدگان هرمزگان
کد خبر: 3889430
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

کمک 110 میلیون تومانی ستاد عتبات البرز به سیل‌زدگان هرمزگان

رئیس ستاد بازسازی عتبات البرز از کمک 110میلیون تومانی این استان به سیل‌زدگان استان هرمزگان خبر داد.

کمک 110 میلیون تومانی ستاد عتبات البرز به سیل‌زدگان هرمزگان

سلیمان شکری، رئیس ستاد عتبات البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: اگرچه امروز جامعه و ملت ما روزهای سختی را سپری و با مشکلات ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و مجبور هستند تا برای سپری‌کردن این وضعیت قرنطینه خانگی را تحمل کنند و در منازلشان بمانند، اما استان هرمزگان یک مصیبت و مشکلات عدیده دیگری را تحمل می‌کند و آن هم مشکل وضعیت سیل و بی‌خانمانی است.
وی افزود: امروز به همه تاکید می‌کنند که در خانه‌ها بمانید اما این سیل ویرانگر باعث شده تا مردم استان هرمزگان مجبور شوند این بی‌خانمانی ناشی از سیل را نیز تحمل کنند.
این مسئول در ادامه از کمک ستاد عتبات عالیات البرز به سیل‌زدگان هرمزگان خبرداد و گفت: از طریق ستادهای سیزده‌گانه عتبات البرز، مبلغ 110 میلیون تومان جمع‌آوری و برای استان هرمزگان ارسال شد.
شکری با اشاره به وجود همدلی بین مردم ایران، افزود: شکر خدا این یاری و همدلی بین مردم ما در ایران هست و در هر جایی که احساس شود مشکلی برای هموطنانمان ایجاد شده، همگی به میدان می‌آیند و تمامی کمک‌ها به سمت مناطق آسیب‌دیده گسیل می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان ضمن دعا برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار هم با همدلی زندگی کنیم و مردم موضوع جمع‌آوری نذورات برای عتبات را فراموش نکنند.

انتهای پیام
captcha