جهش تولید زمینه‌ساز استقلال کشور در برابر بیگانگان است
کد خبر: 3889660
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

جهش تولید زمینه‌ساز استقلال کشور در برابر بیگانگان است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه باید در تمام عرصه‌ها به خودکفایی و استقلال برسیم گفت: جهش تولید زمینه‌ساز استقلال کشور در برابر بیگانگان است.

جهش تولید زمینه‌ساز استقلال کشور در برابر بیگانگان استبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 18 فروردین ماه در تماس تلفنی با برخی مدیران در جهت رفع موانع تولید در استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید اظهار کرد: امسال رهبر معظم انقلاب مسئله جهش تولید را مطرح کردند و ما باید پیشرفتمان بیش از این حرف‌ها باشد و به صورت جهشی، تند و تیز، سریع و بدون سستی تولید کشور را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های بسیار مهم در حوزه تولید کشور، عرصه کشاورزی است گفت: به ویژه در عرصه کشاورزی، باید با جدیت تلاش کنیم و الحمدالله که خداوند متعال نعمت باران را به ما ارزانی کرده، باید سعی بر مدیریت منابع آبی کنیم و از آن برای تولید در کشور استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: به ویژه باید در این عرصه برای تابستان ذخیره کنیم و جلوی اتلاف منابع آبی را بگیریم و با استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری از جمله کشت قطره ای هم تولید در حوزه کشاورزی را افزایش دهیم و هم آب لازم برای تابستان را حفظ کنیم و در جهش کشاورزی جدی باشیم تا در هیچ یک از عرصه‌های مواد مصرفی کشور محتاج دیگران نباشیم.

ناصری‌یزدی جهش تولید را زمینه‌ساز بی‌نیاز شدن کشور در برابر بیگانگان دانست و گفت: در عرصه‌های صنعتی و دانش بنیان حتما باید به سمت حفظ استقلال، رونق و جهش تولید برویم.

امام جمعه یزد افزود: در این حوزه باید به سمت جهش در تولید ابزار و ماشین آلات برویم و نیازهای اساسی کشور را با تولید در داخل کشور تامین کنیم تا با رشد و توسعه روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: در عرصه‌های الکترونیکی، نرم افزارها و دیگر عرصه‌های صنعتی و کشاورزی، باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که در مدت زمان کوتاهی وابستگی را به صورت کامل قطع کنیم و در تمام کارهای خود، جهش تولید را رفع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تأکید کرد: مسئولان باید در عین حالی که برای رهایی از مشکلات کرونا تلاش می‌کنند، تدبیر لازم برای تحقق شعار سال و جهش تولید را هم داشته باشیم و راهکارها برای پیشرفت و برون رفت از بن بست‌ها و جهش به جلو را تدوین کنند.

انتهای پیام
captcha