آمار مبتلایان قطعی به کرونا در یزد به ۱۲۰۸ نفر رسید
کد خبر: 3889785
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در یزد به ۱۲۰۸ نفر رسید

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی تاکنون یک‌هزار و ٢٠٨ نفر در استان به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند.

آمار تعداد مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در یزد به بیش از هزار و ٢٠٠ تن رسید.ابراهیم سلمانی، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، سه هزار و ٥١٢ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

سلمانی ادامه داد: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی تاکنون یک‌هزار و ٢٠٨ نفر در استان به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

وی افزود: ٥٥٠ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٢٦٩ مورد در میبد، ٢٣٦ مورد در اردکان، ٣٥ مورد در ابرکوه، ١٨ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ٢٣ مورد در مهریز، ٦ مورد در خاتم، ٤٠ مورد در بافق، ١٦ مورد در اشكذر و ١٥ مورد در تفت گزارش شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: تاكنون دو هزار و ٨٥٠ نفر در استان بهبود یافته و ترخیص شده اند و ١٦٧ نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری در استان جان باختند.

سلمانی تأکید کرد: هم استانی‌ها با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و حفظ سلامتی عزیزانشان در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر جدا خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha