تهیه بسته‌های عیدانه ویژه نیازمندان یزدی
کد خبر: 3889817
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

تهیه بسته‌های عیدانه ویژه نیازمندان یزدی

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد از اجرای پویش «نذر همدلی» در این استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش بسته‌های عیدانه نیمه شعبان برای نیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد.

تهیه بسته‌های عیدانه ویژه نیازمندان یزدیسیدمحمود حسینی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به اجرای پویش «نذر همدلی» در این استان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی جشن‌های نیمه شعبان و پرهیز از هر گونه تجمع به این مناسبت، پویش نذر همدلی جشن ولادت را به خانه‌های مردم می‌برد.

وی از اجرای این طرح در آستانه سالروز با سعات امام زمان (عج) به همت این هیئت خبر داد و گفت: در قالب این پویش بسته‌های عیدانه نیمه شعبان برای نیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد.

حسینی ادامه داد: این بسته‌ها به همت خیران بزرگوار به ارزش هر بسته یکصد هزار تومان تهیه و با آماده کردن بیش از 500 بسته در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد بیان کرد: این هیئت در طول سال برنامه‌های مختلفی به مناسبت ایام مذهبی و ملی اجرا می‌کند اما اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای مقابله با این بیماری منحوس برنامه‌ها در شبکه‌های مجازی در حال برگزاریست.

وی گفت: برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام ساعت 8 شب چهارشنبه هر هفته در صفحه این هیئت در آپارات برگزار می‌شود و این هفته به مناسبت نیمه شعبان برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت.

حسینی دوخت ماسک، همکاری در ضدعفونی معابر، تولید برنامه‌های مذهبی و پخش در فضای مجازی، جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین نیازمندان و... را از دیگر اقدامات دانست.

انتهای پیام
captcha