احیای نیمه‌شعبان در خانه ویژه دانش‌آموزان یزدی
کد خبر: 3890083
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

احیای نیمه‌شعبان در خانه ویژه دانش‌آموزان یزدی

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری جشن و احیای شب نیمه‌شعبان در خانه ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع خبر داد.

رئیس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس استان و فرا رسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت مهدی صاحب الزمان (عج) مقرر شد جشنی ویژه دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار شود.

وی از برگزاری جشن و احیا شب نیمه شعبان در خانه ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع در خانه و در کنار خانواده خبر داد و افزود:  این جشن امشب، ۲۰ فروردین از ساعت ۲۴ الی ۱:۳۰ بامداد از طریق پخش زنده از نرم افزار آپارات به نشانی http://aparat.com/nimeshaaban99/live برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جشن مجازی نیمه شعبان با برنامه‌های متنوع، قرعه‌کشی و اهدای کارت هدیه یک میلیون ریالی به ۱۲ نفر همراه خواهد بود.

غفاریان بیان کرد: دانش‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه مهدی موعود (عج) می‌توانند با عضویت در کانال «نیمه شعبان ۱۳۹۹» در پیام‌رسان‌های داخلی بله و ایتا به آدرس nimeshaaban99@ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha