تأمین معیشت اقشار آسیب‌‌دیده از کرونا مدنظر خیران باشد
کد خبر: 3890277
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

تأمین معیشت اقشار آسیب‌‌دیده از کرونا مدنظر خیران باشد

مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی با اشاره به اینکه در حال حاضر دغدغه اصلی مشکل تأمین معیشت اقشار آسیب‌پذیر از کرونا است، بر لزوم تأمین معیشت این اقشار از سوی خیران تأکید کرد.

لزوم تامین معیشت اقشار آسیب‌‌دیده از کرونا به همت خیرانبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد صدوقی، مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی 20 فروردین‌ماه در نشست خیران و مسئولان تشکل‌های خیری استان با طالبی، استاندار یزد اظهار کرد: خیران در این ایام خالصانه با تمام وجود همکاری داشتند و حتی با وجود ناهماهنگی و یا کارشکنی‌هایی دلگیر نشدند و بدون خستگی و با عشق کار کردند.

حجت‌الاسلام صدوقی افزود: اگر خیران در صحنه حضور داشتند به درخواست و جبر نبود بلکه به دلیل احساس تکلیفی بود که داشتند لذا اکنون نیز نمی‌توان با خیران به صورت دستوری رفتار کرد بلکه لازم است همچنان نیازهای جامعه درمانی استان اعلام شود تا خیران نسبت به تامین اقدام کنند.

مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی گفت: در حال حاضر دغدغه ما مشکل تامین معیشت اقشار آسیب پذیر است که در این زمینه بیش از 5 هزار بسته و با کمک هیئات مذهبی، تشکل‌های مردمی و پایگاه‌های بسیج توزیع شد.

وی افزود: درخواست داریم هماهنگی بین خیران وجود داشته باشد تا از موازی کاری و تکرار یک کمک در محلات دوری شود.

فخرالسادات خامسی، مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به ابلاغ وزارت کشور کارگروهی برای هماهنگی فعالیت‌های خیری ایجاد شده که نسبت به نیازسنجی در استان اقدام و در اختیار خیران عزیز قرار خواهد گرفت تا از موازی کاری دوری شود.

خامسی بیان کرد: در این کارگروه همه فعالیت‌ها به عهده خیران و تشکل‌های مردم نهاد است و بسته‌های معیشتی پزشکی و آموزشی دیده شده که اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha