کمک 7 میلیارد تومانی خیران به دانشگاه علوم پزشکی یزد
کد خبر: 3890280
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

کمک 7 میلیارد تومانی خیران به دانشگاه علوم پزشکی یزد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تاکنون بیش از 7 میلیاردتومان از سوی خیران و تشکل‌های مختلف به این دانشگاه کمک شده است.

کمک  بیش از هفت میلیارد تومانی خیری به دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن لطفی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ۲۰ فروردین ماه در نشست خیران و مسئولان تشکل‌های خیری استان با طالبی، استاندار یزد اظهار کرد: تاکنون بیش از 7 میلیاردتومان توسط خیران و تشکل‌های مختلف به دانشگاه علوم پزشکی و به صورت نقدی کمک شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب وسایل مورد نیاز بیمارستان‌های استان و 400 میلیون تومان نیز توسط 12 سمن اجتماعی برای بیماران تحت پوشش هزینه شده است.

محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این نشست گفت: به نظر می‌رسد از ظرفیت تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد بویژه در زمینه آموزشی و اجتماعی کمتر استفاده شده لذا می‌طلبد در این زمینه اقدام بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: در زمینه تامین اقلام مراکز درمانی بویژه ماسک و گان نیز باید نیازسنجی شده و بر اساس استاندارد داده شده نسبت به دوخت آن اقدام شود .

سپنتا نیکنام، عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بخشی از کمک خیران زرتشتی مقیم هندوستان جذب و بخشی از آن برای بیماران زرتشتی که نسبت به جمعیت آمار بسیار بالایی دارند، اختصاص یافت و بخشی از آن در قالب تامین هزار نفر دارو و چندین دستگاه مورد نیاز بیمارستان شهید صدوقی تهیه و دراختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

 

انتهای پیام
captcha