پویش جشن خانگی در یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 3890423
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

پویش جشن خانگی در یزد راه‌اندازی شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری جشن نیمه شعبان، پویش برگزاری جشن خانگی به همت آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد راه‌اندازی شد.

پویش جشن خانگی در یزد راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از یزد، با توجه به شیوع کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری تجمعات دینی، پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج)، در امامزاده سید نصرالله یزد راه اندازی شد.

برای محور‌های مختلف برگزاری این پویش امتیازگذاری شده که از آن جمله می‌توان به تزئین داخل منزل با ۳۰ امتیاز، فضاسازی بیرون منزل با ۲۰ امتیاز، تهیه کیک خانگی با طرح القاب حضرت مهدی (عج) با ۱۵ امتیاز و قرائت دعای الهی عظم البلاء به صورت خانوادگی با ۱۵ امتیاز اشاره کرد.

همچنین در راستای مشارکت کودکان و نوجوانان در این پویش دو محور شعرخوانی و نقاشی با موضوع امام زمان (عج) و با ۱۰ امتیاز  ایجاد شده است.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه جاری، فیلمی یک دقیقه‌ای و چهار قطعه عکس از محور‌های پویش را به همراه مشخصات، آدرس و تلفن تماس خود، به فضای مجازی با شماره ۰۹۱۰۰۱۱۹۱۱۳ ارسال کنند.

طبق اعلام مدیر آستان مقدس امامزاده سید نصرالله یزد به ده نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را در اجرای محور‌های این پویش کسب کنند، کارت هدیه یک میلیون ریالی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha