تفقد رهبر انقلاب از فعالیت اندکمان در مقابله با کرونا، برایم باورکردنی نبود
کد خبر: 3890517
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

تفقد رهبر انقلاب از فعالیت اندکمان در مقابله با کرونا، برایم باورکردنی نبود

فاطمه فائزی، مادر شهید غلامی‌نژاد گفت: تفقد رهبر انقلاب از فعالیت اندکمان در مقابله با کرونا، برایم باور کردنی نبود. همه زندگی خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده و پای آرمان‌های انقلاب و عمل به دستوارت رهبری ایستاده‌ایم.

خداوند از عمر من بکاهد و به عمر رهبری بیفزایدفاطمه فائزی ثانی آبادی، مادر شهید غلامی‌نژاد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به تقدیر رهبر انقلاب از فعالیت جهادی نیروهای مردمی و خانواده شهدا اظهار کرد: برایم اصلا باور کردنی نبود که اقدام کوچک ما مورد توجه ایشان قرار گیرد و خدا را شاکرم که این فعالیت هر چند کوچک ما مورد تفقد ایشان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به عنوان سهم کوچکی از عمل به دستورات اسلامی و تکلیفی که داشتیم، بعد از شیوع کرونا و با همراهی تعدادی از بانوان همسایه و خانواده شهدا و جانبازان در منزل شخصی نسبت به دوخت ماسک و لباس مخصوص اقدام کردیم که خوشبختانه در حال حاضر روزانه بین 300 الی 400 ماسک و بیش از ده دست لباس دوخته می شود.

این مادر شهید گفت: همه هزینه‌های این فعالیت به صورت خیریه و حضور بانوان در این اقدام کاملا رایگان است و خدا را شاکریم که توانستیم نقشی کوچک در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

فائزی افزود: برادرم علیرضا نیز شهید دفاع مقدس است و فرزندم در همین راه شهید شد و اکنون به فرمایش مقام معظم رهبری، مقابله با کرونا و همچنین کمک رسانی به افراد بی بضاعت جهادی دیگر است و هر کجا ایشان اشاره کنند ما به عنوان سربازان ایشان هرچه در توان داریم انجام خواهیم داد و اکنون خیاطی و همچنین دوخت ماسک را وظیفه خود می دانیم.

غلامرضا صالح نیا(غلامی نژاد)، پدر شهید نیز گفت: بسیار خوشحالم که نقش کوچکی در این جهاد مقابله با بیماری کرونا برعهده داریم و بنده نیز هر کاری از دستم برآمده انجام دادم و خوشحالم که در این اقدام خیر نقشی ایفا می‌کنم.

وی افزود: من پرسنل فضای سبز یزد و در حال حاضر شاغل هستم و خوشحالم که در این راه نیز خدمت رسانی می‌کنم . در ابتدا با تعدادی کمی دوخت ماسک توسط همسرم شروع شد و در ادامه با مشارکت دیگر بانوان این فعالیت ادامه یافت و خداوند هم فرموده از شما حرکت و از من برکت و به عینه دیده ام که فعالیت در این کار خیر برکت و خیرات زیادی داشته و دارد.

یادآور می‌شود شهید محمدهادی غلامی نژاد در 15 تیر 1350 در شهرستان یزد به دنیا آمد. دانش آموز دوم متوسطه در رشته تجربی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. 20 دی ماه 1365 با سمت تک تیرانداز در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد. پیکر وی در گلزار شهدای روستای ثانی آباد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha