جلب سلایق با نگاه خلاقانه حول محور قرآن امکان‌پذیر است
کد خبر: 3892134
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

جلب سلایق با نگاه خلاقانه حول محور قرآن امکان‌پذیر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با نگاهی خلاقانه و رویکرد بدیع و جدید، می‌توان همه سلایق را حول محور قرآن جلب و جذب کرد.

فبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، روز گذشته، ۲۸ فروردین ماه در نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره قرآنی دانش‌آموزی یزد اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی بخش قابل قبولی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا را در بر دارد.

وی گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر یزد حمایت از جذب حداکثری دانش‌آموزان با تمامی نگاه‌ها و باورها برای حضور و مشارکت در فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی هنری مرتبط با امور مذهبی و قرآنی است. با نگاه خلاقانه و رویکرد بدیع و جدید، می‌توان همه سلایق را حول محور قرآن جلب و جذب کرد.

سفید تأکید کرد: نخستین جشنواره بزرگ قرآن دانش‌آموزی از سوی شورای شهر و شهرداری یزد با حمایت صددرصدی همراه است و همگی تلاش می‌کنیم تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه آشنایی نوجوانان و دانش‌آموزان از طریق زبان هنر به نسبت سایر رویکردها جذاب‌تر خواهد بود بیان کرد: هنر مقوله‌ای است که می‌تواند در همه زمینه‌ها جذاب بوده و کمک‌رسان جامعه کنونی باشد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، سرپرست کانون مساجد استان یزد نیز در این نشست گفت: لازم است فعالیت‌های این جشنواره با تمرکز بر فعالیت‌های هنری بتواند بازتاب زیبایی از آموزه‌ها و معارف قرآن در بین دانش آموزان بوده تا اثربخشی هرچه بیشتر و بهتر داشته باشد.

یادآور می‌شود، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، شهردار یزد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره قرآنی دانش‌آموزی یزد را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha