حضور فعال طلاب و دانشجویان یزدی در رزمایش کمک مؤمنانه
کد خبر: 3896981
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

حضور فعال طلاب و دانشجویان یزدی در رزمایش کمک مؤمنانه

نماینده گروه جهادی فاطمه‌الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: با توجه به وضعیت ناشی از کرونا و شرایط افراد بی‌بضاعت، طلاب و دانشجویان با همکاری یکدیگر اقدامات مؤثری در راستای رزمایش کمک مؤمنانه را رقم زدند.

همکاری طلاب و دانشجویان یزدی در رزمایش «کمک‌مومنانه»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از بسیج دانشجویی، ملیحه بنده‌زادگان، نماینده گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، اظهار کرد: همکاری دو قشر طلبه و دانشجو و استفاده از تجربیات یکدیگر در عرصه کمک مؤمنانه و افزایش ظرفیت‌های هر دو قشر، مورد استقبال فعالان طلاب و دانشجو قرار گرفت.

بنده‌زادگان افزود: با شروع بحران کرونا، واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در زمینه‌های متعددی از جمله بهداشتی، پژوهشی و رسانه نقش‌آفرینی کردند و با مشارکت در تولید 2000 ماسک، بسته‌بندی اقلام بهداشتی و همچنین بررسی پیامدهای کرونا بر مسائل مختلف استان وارد عمل شدند.

نماینده گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: با توجه به شرایط اقشار مختلف و کم‌درآمد جامعه این دانشجویان جهادگر توجه ویژه خود را بر روی یاری‌ کردن به این افراد گذاشته و به آماده‌سازی بسته‌های معیشتی پرداختند.

وی افزود: همچنین پس از فرمایش مقام معظم رهبری به‌عنوان رزمایش کمک مؤمنانه و ورود سایر اقشار به فعالیت‌های جهادی، این شرایط را بهترین فرصت برای رجوع و عمل به پیام تاریخی حضرت امام (ره) در مورد تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب دیدیم و تلاش کردیم تا با همکاری بسیج طلاب حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) یزد، در تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های توان‌خواه یزد اقدام کنیم.

بنده‌زادگان گفت: این بسته‌ها به تعداد 130 عدد شامل 25 نوع از اقلام غذایی از جمله برنج ایرانی، گوشت مرغ، حبوبات، ماکارونی، سویا، تن ماهی، قند و نبات، روغن، رب گوجه و برخی ملزومات دیگر است که برای خانواده‌های کم‌بضاعت با بررسی‌های متعدد در محلات مختلف شهر از روز اول ماه مبارک رمضان شروع به توزیع شد.

نماینده گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در ادامه افزود: این همکاری به دلیل خودسازی هر دو قشر دانشجو و طلبه و استفاده از تجربیات یکدیگر در عرصه کمک مومنانه و افزایش پتانسیل و ظرفیت‌های هر دو قشر، مورد استقبال فعالان طلاب و دانشجو قرار گرفت.

بنده‌زادگان گفت: با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم در نظر داریم با کمک خیران محترم و گفتمان‌سازی جهادی بین دانشجویان و طلاب محترم، مرحله بعدی این اقدام خداپسندانه را با تعداد بیشتری از بسته‌های معیشتی و در روز ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) به انجام برسانیم.

انتهای پیام
captcha