طرح «نذر خون» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3898346
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
همزمان با شب‌‌های قدر؛

طرح «نذر خون» در یزد اجرا می‌شود

مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به طرح «نذر خون» همزمان با شب‌های قدر گفت: پایگاه‌های انتقال خون این استان در شب‌های قدر فعال و آماده پذیرایی از اهداکنندگان خون هستند.

طرح «نذر خون» در یزد اجرا می‌شودنقی تقوایی، مدیرکل انتقال خون استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به رسم «نذر خون» در شب‌‌های قدر ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به این مناسبت پایگاه‌های انتقال خون این استان در شب‌های قدر فعال و آماده پذیرایی از اهداکنندگان خون هستند.

وی ادامه داد: پایگاه‌ انتقال خون استان در روز‌های سه‌شنبه، پنج‌شنبه و شنبه صبح‌ها از ساعت 8 الی تا 13 و شب‌ها از ساعت 20 و 30 دقیقه تا یک بامداد برای خونگیری از افراد آماده ارایه خدمات است.

تقوایی افزود: در حال حاضر کاهش فرآورد‌ه‌های خونی در استان محسوس نبوده و نیاز صد درصد بیمارستان‌های استان پاسخ داده شده است ولی از مردم درخواست داریم تا با توجه به نیاز برخی افراد مانند مبتلایان به تالاسمی‌ نسبت به این اقدام خیرخواهانه توجه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان بیان کرد: تمامی موازین و نکات بهداشتی برای اهدا خون در پایگاه‌های انتقال خون استان رعایت شده و افراد از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان نیز پایگاه‌های انتقال خون در حال ارائه خدمت هستند یادآور شد: پایگاه مرکزی یزد واقع درصفاییه میدان ابوذر، شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت شب از ساعت 20 الی 23:30، مرکز ثابت خونگیری آزادشهر از ساعت 8 صبح الی 12:30، پایگاه انتقال خون شهرستان اردکان شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت شب از ساعت 21 الی 23:30 به جز پنج شنبه‌ها و پایگاه انتقال خون شهرستان میبد از ساعت 8 الی 13 مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha