بهره‌مندی از ظرفیت باغ‌موزه دفاع مقدس یزد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی
کد خبر: 3899865
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

بهره‌مندی از ظرفیت باغ‌موزه دفاع مقدس یزد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ظرفیت باغ موزه دفاع مقدس استان یزد گفت: این ظرفیت برای اجرای مراسم‌ و برنامه‌های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

ظرفیت باغ موزه دفاع مقدس یزد برای برنامه‌های فرهنگی استفاده شودبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 29 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد اظهار کرد: کار فرهنگی در صورتی اثرگذار است که استمرار داشته باشد و برای کارهای مقطعی و زودگذر نباید خیلی منتظر اثرگذاری بالا باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های مرتبط با ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه‌های سالانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد جایگاه ویژه‌ای دارد و اقدامات متعددی در این حوزه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد افزود: موضوع بسیار مهمی که در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی باید به آن توجه شود، همراهی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف است و در این صورت می‌توان اقدامات فرهنگی را با گستردگی بسیار بیشتر برگزار کرد.

ملازینلی به ظرفیت بسیار خوبی که در باغ موزه دفاع مقدس یزد وجود دارد اشاره کرد و گفت: از ظرفیت این فضا باید برای برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی استفاده شده تا زمینه ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با این فضا فراهم شود.

وی کار برای شهدا را افتخاری بزرگ دانست و افزود: قطعا آنگونه که باید و شاید در این حوزه هنوز کار نشده و لازم است بیش از پیش نسبت به معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تلاش شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه ابزار هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ و فرهنگ‌سازی است عنوان کرد: در حوزه ایثار و شهادت هم باید بیش از پیش از این ابزار مهم استفاده شود.

انتهای پیام
captcha