کسب دستاوردهای بزرگ در گرو وحدت و انسجام جامعه است
کد خبر: 3900898
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

کسب دستاوردهای بزرگ در گرو وحدت و انسجام جامعه است

مسئول حفظ آثار سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان هشت سال دفاع مقدس است گفت: وحدت و انسجام جامعه اسلامی رمز کسب دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف است.

کسب دستاوردهای بزرگ در گرو وحدت و انسجام جامعه استبه گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا فرهنگ‌دوست، مسئول حفظ آثار سپاه الغدیر یزد و یادگار هشت سال دفاع مقدس 2 خردادماه در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد که با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، جمعی از خانواده شهدا و فرمانده سپاه الغدیر برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امنیت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

وی پاسداری از خون شهدا را مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام دانست و افزود: تنها راه پیروزی در برابر استکبار جهانی تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که خوشبختانه امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌های نظامی، علمی و پژوهشی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: وحدت و انسجام جامعه اسلامی رمز کسب دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف است.

سردار فرهنگ دوست در ادامه با اشاره به خدمات تیپ همیشه پیروز الغدیر در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان یزدی در دوران هشت سال دفاع مقدس منشأ بسیاری از پیشروی‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت بودند.

وی تبعیت به موقع و کامل از فرماندهی در انجام امور مختلف را یکی از ویژگی‌های رزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: مبارزه علیه استکبار جهانی تا ریشه کن کردن کامل جبهه نفاق ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha