نماز عید فطر در یزد اقامه شد
کد خبر: 3901119
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

نماز عید فطر در یزد اقامه شد

همزمان با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماز این عید در نقاط مختلف استان یزد و در فضای باز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نماز عید فطر در یزد اقامه شدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماز این عید در نقاط مختلف استان یزد و در فضای باز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه این نماز در محل امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد اظهار کرد: کرونا بسیاری از مسائل را نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا به هم ریخت و سبک زندگی را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه کرونا اتفاقات و تغییرات خوبی را نیز رقم زد، همدلی و ایثارگری مردم کشورمان در این دوران را یادآور شد و گفت: همدلی و اقدامات جهادگونه که در این دوران بحرانی رقم خورد باید حفظ شود.

ناصری افزود: مردم و مسئولان ما در کنار کادر درمان به خوبی در مقابله با کرونا ایستاده و بر خلاف بسیاری از ملت‌ها با همکاری و برنامه‌ریزی منسجم موفق به اجرای طرح‌های پیشگیری در مقابله با کرونا شدند و عزت و استواری خود را در برابر مسائل و مشکلات نشان دادند.

امام جمعه یزد رمز عبور از کرونا را توکل به خداوند و حفظ استقلال ایران اسلامی دانست و گفت: مردم باید توکل به خدا و امید به آینده داشته باشند و خدا بندگان خود را فراموش نمی‌کند و مشکلات حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اهمیت رعایت آیین‌ نامه‌های بهداشتی را یادآور شد و گفت: این موارد باید همواره مدنظر همگان در هر شرایطی قرار گیرد که بدون آن نمی‌توان بر معضلات غلبه کرد.

انتهای پیام
captcha