پلیس یزد با ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد می‌کند
کد خبر: 3901475
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

پلیس یزد با ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان یزد بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در امر مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی تاکید کرد و از برخورد پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی خبر داد.

پلیس یزد با ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد می‌کندبه گزارش ایکنا از یزد، سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد 6 خردادماه در دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با برشمردن مهمترین آسیب‌های اجتماعی و جرایم استان بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در امر مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر فعالیت بیشتر شورای فرهنگ عمومی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جلسات تصمیم‌گیری در خصوص هیئت‌های مذهبی گفت: در حوزه عفاف و حجاب 26 دستگاه مسئولیت دارند که لازم است بیش از گذشته فعال شده و در این خصوص تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه مواد مخدر بلایی خانمان سوز است افزود: در این حوزه به همه همکارانمان تاکید کردیم که با جدیت و تمام تلاش خود به مبارزه با آن بپردازند.

فرمانده انتظامی استان یزد یکی از دغدغه‌های خود را معیشت کارکنان و همکاران انتظامی استان برشمرد و افزود: برای حل این مشکل و کمک به کارکنان لازم است اقداماتی صورت گیرد.

بهدانی‌فرد سرقت را یکی از نگرانی‌های مهم پلیس استان یزد بیان کرد و گفت: اگرچه سرقت‌های خرد 70 درصد سرقت‌های استان را شامل می‌شود اما دغدغه مردم، دغدغه پلیس است و پلیس نسبت به نظام، انقلاب و رهبری تعهد دارد و در رابطه با حفظ امنیت مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد افزود: پلیس در راستای اجرای این طرح‌ها برخورد با بدحجابی، دور دور کردن، سگ گردانی و آلودگی صوتی و مزاحمت را با قدرت در دستور کار دارد.

انتهای پیام
captcha