فعالیت‌های فرهنگی در دوران پسا کرونا در یزد ادامه یابد
کد خبر: 3901758
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

فعالیت‌های فرهنگی در دوران پسا کرونا در یزد ادامه یابد

فرماندار شهرستان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی در دوران پسا کرونا در یزد ادامه یابد گفت: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از رویکردهای مهم فرمانداری یزد است.

فعالیت‌های فرهنگی در دوران پسا کرونا در یزد ادامه یابدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد 8 خردادماه در بازدید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و در جمع رئیس و کارکنان این سازمان فرماندار شهرستان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی در دوران پسا کرونا در یزد ادامه یابد اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از رویکردهای مهم فرمانداری یزد است و خوشبختانه در سال گذشته و جاری شاهد فعالیت‌های بسیار زیادی در این زمینه هستیم.

وی افزود: علی رغم همه اختلاف سلایقی که در فعالیت‌های فرهنگی و هنری وجود داشته و دارد خوشبختانه شاهد بهترین عملکرد در این سازمان هستیم.

رستگاری ادامه داد: حسن تدبیر و مدیریت خوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد باعث شده همه سلایق درخواستشان برآورده شود و در همه برنامه‌هایی که در شهر یزد اجرا می‌شود، شاهد حضور پررنگ این سازمان هستیم.

فرماندار یزد بیان کرد: در بسیاری از جلسات این سازمان با برنامه و هدفمند حضور پیدا می‌کند و این باعث مباهات است که یک ارگان اداری این گونه با برنامه فعالیت کند و ان شاءالله برای دوران پسا کرونا نیز فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ورزشی ادامه یابد.

رستگاری افزود: با توجه به برنامه‌ای که برای سال جاری توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ارائه شده بخش زیادی از فرهنگسراها و پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و اجتماعی به پایان خواهد رسید که ضمن تقدیر شاهد حل بخش اعظمی از کمبودهای زیرساختی خواهیم بود.

یادآور می‌شود در این نشست آقایی و جدیدی معاونان فرمانداری مواردی را مطرح کردند، همچنین با اهدای لوح تقدیر توسط فرماندار یزد از زحمات و تلاش‌های عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha