مشارکت 20 هزار نفر در مسابقه قرآنی «شفق»
کد خبر: 3902014
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

مشارکت 20 هزار نفر در مسابقه قرآنی «شفق»

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد از مشارکت 20 هزار نفر در مسابقه قرآنی «شفق» که در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد، خبر داد.

مشارکت 20 هزار نفر در مسابقه قرآنی «شفق»به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد صبح امروز، 10 خردادماه در مراسم اختتامیه مسابقه قرآنی شفق و معرفی برترین‌های نهایی این مسابقه اظهار کرد: مسابقه قرآنی «شفق» در ماه مبارک رمضان به صورت 30 شماره از 30 جزء و در 30 شب برگزار و سوالات منتخب با موضوع کمک مومنانه استخراج شد.

وی ادامه داد: این مسابقه از سوی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و خانه فرهنگ صدوقی یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مطهریان افزود: در این مسابقه که به صورت کشوری برگزار و امکان شرکت داشتند سوالات از طریق اپلیکیشن افق در اختیار عموم گذاشته‌ و علاقه‌مندان در این مسابقه شرکت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان قریب به 20 هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند گفت: در مرحله اول قرار بود به 114 نفر هر شب از مبلغ 40 هزار ریال تا 50 هزار ریال در کیف پول در اپلیکیشن افق شارژ و جمع این مبلغ در پایان ماه مبارک تقدیم شود اما پس از برگزاری چند شماره، از سوی خانه فرهنگ صدوقی جوایزی افزوده شد بدین صورت که به 14 نفر از افراد که در 20 شماره مسابقه شرکت و به حداقل 8 شماره پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه یک میلیون اهدا شود.

مطهریان افزود: از بین افرادی که شرکت کردند، 365 نفر حائز شرکت در قرعه کشی 14 جایزه یک میلیون تومانی شدند که در این مراسم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از همه افراد و سازمان‌ها و موسسات قرآنی که ما را در اتحادیه و برگزاری این مسابقه یاری دادند بویژه خانه فرهنگ صدوقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسات قرآنی بویژه موسسه ثقلین و تلاش کارمندان اتحادیه صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha