تقدیم هزاران شهید نشان از اراده آهنین ناجا دارد
کد خبر: 3902134
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

تقدیم هزاران شهید نشان از اراده آهنین ناجا دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تقدیم هزاران شهید و جانباز برای حفظ و اعتلای امنیت میهن اسلامی، نشان از اراده آهنین این عزیزان در پاسداری از تمامیت ارضی کشور دارد.

ناجا با تقدیم هزاران شهید اراده آهنین در پاسداری از کشور را نشان دادبه گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 10 خردادماه در دیدار با سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار کرد: اقدامات پلیس یزد در خصوص حضور در مراسم و یادواره‌های شهدا، مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه در سالجاری کنگره 4 هزار شهید استان یزد برگزار خواهد شد افزود: باید تلاش کنیم با همکاری و همدلی بیشتر، حق شهدا را ادا کنیم و بتوانیم روحیه معنوی و ارزشی را در جامعه پررنگ کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: نیروی انتظامی در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب کم نگذاشته و تقدیم هزاران شهید و جانباز برای حفظ و اعتلای امنیت میهن اسلامی، نشان از اراده آهنین این عزیزان در پاسداری از تمامیت ارضی کشور دارد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به اقدامات گسترده پلیس در برقراری نظم و امنیت جاده، شهرها و مرزهای کشور گفت: تمام مردم به پلیس احترام می‌گذارند و قدردان زحمات نیروهای انتظامی هستند.

سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز با بیان اینکه امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: ما نمی‌توانیم ذره‌ای از زحمات شهدای عزیز را جبران کنیم؛ فقط باید تلاش کرده در مسیر آن بزرگواران حرکت کنیم.

فرمانده انتظامی استان یزد سرکشی از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنها را از برنامه‌های پیش روی پلیس یزد بیان و اظهار کرد: همه ما باید برای خانواده شهدا وقت بگذاریم و در رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha