طرح «دوام توفیق» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3902773
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

طرح «دوام توفیق» در یزد آغاز شد

طرح «دوام توفیق» ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر استان یزد به همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این جمعیت و همکاری روابط عمومی هلال احمر استان آغاز شد.

طرح دوام توفیق ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان یزدحجت‌الاسلام و المسلمین شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: طرح دوام توفیق به منظور حفظ و استمرار حالات معنوی به دست آمده در ماه مبارک رمضان و برای حضور مستمر بر سر سفره قرآن کریم در این استان آغاز شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در این طرح قرآنی - اعتقادی که برای مدت یک ماه و تا ایام میلاد پر برکت امام رضا (ع) و دهه کرامت ادامه خواهد داشت، خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان اعم از پرسنل، خانواده‌های ایشان، امدادگران و نجاتگران و داوطلبان جمعیت هر روز یک آیه از قرآن کریم را به صورت کامل و با بیان مفاهیم و نکات تفسیری آن تلاوت کرده و با پاسخ دادن به یک سوال در مسابقه همان روز شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شعشعی بیان کرد: طرح دوام توفیق برای هر روز یک برنده و در پایان طرح نیز از بین کسانی که در مسابقات پاسخ صحیح ارائه کرده‌اند، ۱۰ برنده خواهد داشت که به این افراد هدایای نفیسی از سوی این دفتر در دهه کرامت اهداء می‌شود.

وی تصریح کرد: جایزه ویژه این طرح نیز به افرادی تعلق خواهد گرفت که در هر ۳۰ مسابقه شرکت و پاسخ صحیح داده باشند.

انتهای پیام
captcha