همه زندگی امام خمینی در راه خدا خلاصه شده بود
کد خبر: 3902819
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶

همه زندگی امام خمینی در راه خدا خلاصه شده بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: همه زندگی امام خمینی (ره) در راه خدا خلاصه شده بود و هر کاری انجام می‌داد برای رضای خدا و با اخلاص انجام می‌شد.

همه زندگی امام راحل در راه خدا خلاصه شده بودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدعلی فرشاد، استاد حوزه و دانشگاه 13 خردادماه در مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام(‌ره) و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد در محل آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(‌ع) یزد اظهار کرد: همه زندگی امام خمینی (ره) در راه خدا خلاصه شده بود و هر کاری انجام می‌داد برای رضای خدا و با اخلاص انجام می‌شد.

حجت‌الاسلام فرشاد افزود: زندگی علوی و خدایی که سیره امام خمینی (ره) بود از زیباترین سیره‌ها به عنوان الگویی برای همه مسلمانان است و ایشان همواره تکلیف مدار و همچنین وظیفه شناس بودند.

وی ادامه داد: اگر امام خمینی (ره) چهره ماندگاری شد به دلیل خوشرویی و همراه مردم بودن و در همه کارها خدا را در نظر داشتن است و فقط رضای خداوند متعال را در نظر می‌گرفت.

حجت‌الاسلام فرشاد، انتقال سیره و روش زندگی امام راحل به نسل جوان جامعه را ضروری خواند و گفت: قیام امام خمینی (ره) باعث شد تا ماهیت اسلام بار دیگر برای جهانیان آشکار شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: عزت امروز ایران عزیز ما که دنیا را خیره کرده به این دلیل است که امام روح الله فقط انجام وظیفه و تکلیف خود را جلب رضایت خداوند قرار داده بود و ما نیز باید همواره در همین راه قدم برداریم.

حجت‌الاسلام فرشاد ادامه داد: امام خمینی هر کجا رفت آنجا را نجف و کربلا و عاشورا کرد و عشق به مردم و با اخلاص حرکت کردن از بزرگترین ویژگی‌های ایشان بود.

وی افزود: امام خمینی تجسم آرزوهای ملت‌های مظلوم جهان بود که استکبارستیزی، صبر و قناعت و مهربانی را به همه نشان داد و امروز شرایط تحریم برای کشور ما به گونه ای است که به این سیره استکبارستیزی باید توجه بیشتری صورت گیرد و مسیر و حرکت قیام 15 خرداد باید زنده‌تر شود.

یادآور می‌شود اجرای گروه سرود یکی از پایگاه‌های بسیج و شعرخوانی حجت‌الاسلام زکریا اخلاقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha