ارتقای احساس امنیت جامعه با انعکاس خدمات و عملکرد پلیس
کد خبر: 3902847
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

ارتقای احساس امنیت جامعه با انعکاس خدمات و عملکرد پلیس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد انعکاس خدمات، تلاش‌ها و عملکرد کارکنان ناجا را در ارتقای احساس امنیت جامعه بسیار مهم برشمرد.

ارتقای احساس امنیت جامعه با انعکاس خدمات و عملکرد پلیسبه گزارش ایکنا از یزد، امیر احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد 13 خردادماه در دیدار با سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد اظهار کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس بسیار موثر بوده و مورد رضایت مردم واقع شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین پلیس و مرکز صدا و سیما وجود دارد گفت: برای تامین امنیت و ارتقای احساس امنیت استان با تمام توان در خدمت ناجا هستیم.

پهلوانیان با اشاره به تعامل خوب بین معاونت اجتماعی و صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد: اطلاع رسانی به مردم و آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت، اعتیاد، معضلات و آسیب‌های فضای مجازی و نظم و انضباط ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد انعکاس خدمات، تلاش‌ها و عملکرد کارکنان ناجا را در ارتقای احساس امنیت جامعه بسیار مهم برشمرد و گفت: از زحمات فرمانده و کارکنان پلیس استان یزد در ایجاد و حفظ امنیت مطلوب قدردانی می‌کنم.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این نشست گفت: تعامل صدا و سیما و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و احساس امنیت بسیار مهم و ضروری است.
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به طرح‌های مختلف پلیس افزود: تلاش داریم تا احساس امنیت در استان ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس، خادم مردم و سرباز ولایت هستند بیان کرد: رضایت مردم برای نیروی انتظامی بسیار مهم است و در این راستا اجازه نخواهیم داد معدود افرادی امنیت مردم را خدشه دار کنند.

سردار بهدانی‌فرد امنیت مردم دارالعباده یزد را خط قرمز پلیس بیان کرد و گفت: تقویت اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت‌های اصلی پلیس در این استان است و با کسانی که به توصیه‌ها و تذکرات پلیس توجه نکنند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha