طرح حفظ متدبرانه قرآن در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3903120
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

طرح حفظ متدبرانه قرآن در یزد اجرا می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی و فرهنگی «ثقلین» یزد از اجرای طرح حفظ قرآن کریم به شیوه‌ای نوین و متدبرانه به همت این مؤسسه در استان خبر داد.

طرح حفظ متدبرانه قرآن کریم در یزد برگزار می‌شودحسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی و فرهنگی ثقلین یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح حفظ متدبرانه در این استان خبر داد و اظهار کرد: محوریت این طرح حفظ معناگرا است و شرکت‌کنندگان علاوه بر حفظ قرآن همزمان با محتوا و پیام‌های آیه آشنا می‌شوند.

وی شیوه‌ای نوین و متدبرانه در حفظ قرآن و بهره‌مندی از اساتید مجرب و کارآمد را از مزایای این طرح دانست و گفت: این طرح به صورت مجازی و حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

قادری با اشاره به اجرای این طرح در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان با تفکیک گروه سنی افزود: در بخش دانش آموزی ویژه پایه‌های چهارم تا ششم مقطع دبستان به حفظ جزء 30 در سه ترم پرداخته می‌شود. در بخش بزرگسالان در 12 جلسه حفظ به همراه ترجمه و تدبر آیات سوره نمل اجرایی و در پایان آزمونی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی و فرهنگی ثقلین یزد افزود: در واقع ترم اول این بخش پیش نیاز است و افرادی که در این ترم شرکت کرده‌اند در ترم‌های بعدی که 30 ترم پیاپی و هر ترمی دو ماه زمان دارد، شرکت می‌کنند و بدین نحو کل قرآن را با ترجمه و تدبر در آیات حفظ خواهند کرد.

قادری مهلت ثبت‌نام در این طرح را 12 تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند با شماره تلفن‌های 36227577 و 36227578 تماس گرفته و یا به آدرس یزد، خیابان امام، روبروی شاهزاده فاضل(ع)، کوچه 23 پاکنژاد، موسسه ثقلین یزد مراجعه کنند.   

انتهای پیام
captcha