فعالیت 1300 خیّر مدرسه‌ساز در یزد
کد خبر: 3903327
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

فعالیت 1300 خیّر مدرسه‌ساز در یزد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی توشه‌ای برای دنیا و آخرت است گفت: هم‌اکنون ۱۳۰۰ خیّر فعال داریم و در این زمینه استان یزد از استان‌های پیشتاز کشور است.

مدرسه‌سازی توشه‌ای برای دنیا و آخرت استبه گزارش ایکنا از یزد، جواد ذاکر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد 17 خردادماه در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و اجرایی این اداره کل با بیان اهمیت امر مهم و خداپسندانه مدرسه‌سازی و جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در آموزه‌های دینیمان اظهار کرد: مدرسه‌سازی توشه‌ای برای دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک هزار و 300 خیّر فعال مدرسه‌ساز داریم افزود: خوشبختانه در این زمینه استان یزد از استان‌های پیشتاز کشور است.

ذاکر توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال را برای معاونت جدید خواستار شد و گفت: شایسته است با جلب همفکری همکاران و نیز تعامل سازنده با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات تابعه و مجامع خیران مدرسه‌ساز کشور و استان یزد و سایر سازمان‌های ذی ربط در پیشبرد اهداف سازمانی موفق و مؤید باشند و تحقق اقدامات مربوط به حوزه خود را در گستره استان یزد فراهم کند.

یادآور می‌شود در این نشست از زحمات سیدمجتبی رضوی‌خواه قدردانی و محمود باغی به سمت معاون فنی و اجرایی این اداره کل منصوب شد.

انتهای پیام
captcha