ناجا نماد عقلانیت امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه است
کد خبر: 3903332
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

ناجا نماد عقلانیت امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه است

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده و در حال حاضر تمام اقدامات پلیس، نماد عقلانیت امر به معروف و نهی از منکر در کشور است.

ناجا نماد عقلانیت امر به معروف ونهی از منکر در جامعه استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد 17 خردادماه در دیدار سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای کشور به خصوص شهدای ناجا اظهار کرد: تفاوت بین تربیت اسلامی و غیر اسلامی در نیروهای نظامی ایران و سایر کشورهای دنیا کاملا مشهود است.

مدیر حوزه مدینه العلم کاظمیه یزد با اشاره به اقدامات خشن نظامیان غربی و آمریکایی در برخورد با مردم و استفاده از گاز اشک آور و سگ در برابر زنان و کودکان بی گناه، گفت: در اعتراضات سال گذشته، کارکنان پلیس ایران که حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند حاضر نشدند حیثیت مردم را زیر سوال برده و تمام برخورد آنها اسلامی بود.

مدرسی با تاکید بر حضور فرهنگی ناجا در شورای فرهنگ عمومی و مطالبه‌گری ناجا از دیگر سازمان‌ها افزود: حضور ناجا در این جلسات به همه جرئت و جسارت پیگیری می‌دهد؛ پس باید از اقدامات پلیس در سطح جامعه حمایت عمومی صورت گیرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده و در حال حاضر تمام اقدامات پلیس، نماد عقلانیت امر به معروف و نهی از منکر در کشور است.

مدرسی ادامه داد: به برکت اسلام و انقلاب، کشور ما توانسته نیروهایی را تربیت کند که جانشان را در کف دست گذاشته و بدون هیچ گونه چشمداشتی برای دفاع از کشور قدم برمی‌دارند و خانواده آنها نیز به شهادت فرزندشان افتخار می‌کند.

نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد با قدردانی از برقراری امنیت مطلوب در استان یزد بیان کرد: همه مردم کشور مدیون پلیس هستند چراکه شما جان خود را به خطر می‌اندازید تا به راحتی احادیث ائمه اطهار در مدارس ارائه و به آموزش ارزش‌های اسلامی پرداخته شود.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گزارشی از عملکرد پلیس یزد ارائه کرد و گفت: تلاش و کوشش پلیس یزد ارتقای امنیت استان است که در این مدت نیز با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی نتایج مطلوبی به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به طرح‌های پلیس یزد در مقابله با بدحجابی، سگ گردانی مزاحمت نوامیس و ... اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها در سطح جامعه رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

بهدانی‌فرد با بیان اینکه حمایت مراجع و علما از پلیس یزد تحقق امنیت پایدار موثر است افزود: ساماندهی اتباع بیگانه، انضباط ترافیکی، ساماندهی وضعیت موتورسیکلت سواران در شهر یزد و تقویت حوزه پلیس راه و راهور از دیگر طرح های پلیس یزد است.

انتهای پیام
captcha