مجمع خیران امنیت‌ساز در یزد تشکیل می‌شود
کد خبر: 3904117
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

مجمع خیران امنیت‌ساز در یزد تشکیل می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ‌یزد با تاکید بر اینکه مجمع خیران امنیت‌ساز حلقه گمشده مشارکت مردم و فعالیت‌های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی است، از تشکیل این مجمع در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد.

‌تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز در آینده‌ای نزدیکبه گزارش ایکنا از یزد، احمد تر‌حمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، روز گذشته، 20 خردادماه در نشست هماهنگی به منظور تشکیل و فعال‌سازی مجمع خیران امنیت‌ساز استان، امنیت ‌را نیاز هر روزه و همیشگی جامعه دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی بسترساز امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران و ‌مایه افتخار هستند.

ترحمی ادامه داد: مجمع خیران امنیت‌ساز حلقه گمشده مشارکت مردم و فعالیت‌های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی ‌است و این مجمع به زودی در استان تشکیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: مردم رکن ‌اصلی امنیت پایدار در جامعه هستند و حضور آنها و مشارکت خیران استان در این حوزه خود تضمین کننده پایداری و تداوم امنیت و موجب ارتقای سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: همه فعالیت‌ها نیازمند بستری از امنیت هستند و لازم است از ظرفیت خیران سایر حوزه‌ها در تشکیل مجمع خیران امنیت استان استفاده شود.

‌ترحمی با بیان اینکه ماندگارترین و پایدارترین وقف در حوزه امنیت است، بر ضرورت گسترش فرهنگ ‌وقف در این حوزه از طریق رسانه‌های استان، صدا و سیما و تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد.

مصطفی سالاری، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری یزد نیز در این نشست امنیت را زیربنای توسعه استان دانست و گفت: مجمع خیران امنیت ساز با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری نیروی انتظامی از حمایت‌های مردمی، ‌تاکیدات ریاست جمهوری و ابلاغ شورای امنیت کشور به استانداری‌ها در آینده ای نزدیک در استان‌ها تشکیل می‌شود.

سالاری ادامه داد: برای اجرای موفق این طرح و تشکیل مجمع جلسات خوبی با فرماندهی نیروی انتظامی استان داشته‌ایم و در مجمع خیران امنیت ساز استان به دنبال بالا بردن سطح مشارکت مردمی در حوزه امنیت و نظم عمومی استان هستیم.

وی بیان کرد: فعالیت خیران در حوزه امنیت بسیار مهم است و این مشارکت خیرخواهانه به عنوان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان یزد با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha