برگزاری اولین دوره کارشناسان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های یزد
کد خبر: 3904473
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

برگزاری اولین دوره کارشناسان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های یزد

اولین دوره آموزشی مجازی کارشناسان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه یزد، جهاددانشگاهی استان و دانشگاه آزاد برگزار شد.

اولین دوره کارشناسان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، اولین دوره آموزشی مجازی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به مدت سه روز با حضور 60 نفر از کارشناسان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان برگزار شد.

محمد فرشی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان یزد در سال گذشته، مقرر شد برای آموزش و توانمندسازی کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های استان دوره‌های آموزشی متعددی برگزار شود که با توجه به شیوع بیماری کووید 19 این دوره‌ها به سال جاری موکول شد.

وی افزود: این برنامه آموزشی در دو جلسه از طریق نرم افزار Adobe Connect با حضور بیش از 60 نفر از مدیران و کارشناسان فرهنگی از 15 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان یزد برگزار شد.

فرشی بیان کرد: این دوره آموزشی با محوریت فضای مجازی برگزار شد که طی آن امین قانعی مسئول استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان یزد به ابعاد مختلف فعالیت در فضای مجازی از جمله به مواردی مانند آسیب‌های فضای مجازی، آینده پژوهشی سایبر، زبان اقناع و تکنیک‌های آن پرداخت.

انتهای پیام
captcha