اولین دوره «آموزش قرائت سطح 7» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3909777
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

اولین دوره «آموزش قرائت سطح 7» در یزد برگزار می‌شود

کارشناس قرآنی اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از برگزاری اولین دوره تخصصی «آموزش قرائت سطح هفت قرآن کریم» در این استان خبر داد.

اولین دوره «آموزش قرائت سطح 7» در یزد برگزار می‌شودمحمدصادق فلاحتی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: اولین دوره تخصصی آموزش قرائت سطح 7 قرآن کریم که بالاترین دوره‌ تخصصی قرآن کریم است، در این استان‌ در حال برگزاریست.

فلاحتی ادامه داد: دوره علوم و فنون قرائت حرفه‌ای گرایش تحقیق (سطح 7) ویژه برادران قاری، برای اولین بار در استان یزد از سال گذشته آغاز شده و ادامه دارد.

وی افزود: این دوره در طول 25 جلسه که 50 ساعت آموزشی است، ویژه 20 نفر از قاریان استان برگزار می‌شود که تاکنون 14 جلسه آن برگزار شده است.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد تصریح کرد: حسن مختاری و کاظمی مدرسان دوره‌ این آموزشی ویژه برادران هستند و به تدریس قواعد حرفه‌ای صوت، لحن، وقف و ابتدا می‌پردازند.

فلاحتی افزود: شرکت‌کنندگان پس از برگزاری آزمون از سوی دارالقرآن کریم مرکز، گواهینامه پایان دوره را دریافت می‌کنند و می‌توانند در آخرین دوره که قرائت سطح 8 است، در استان تهران حضور یابند.

وی گفت: دوره قرائت سطح 6 خواهران نیز با تدریس مدرسی‌زاده به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام باقی مانده است که ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک مجدد آغاز شود.

انتهای پیام
captcha