آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در لرستان
کد خبر: 3909977
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در لرستان

مدیرکل ستاد دیه لرستان با اشاره به وجود ۳۰۸ زندانی جرایم عمد در زندان‌های استان از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در زندان‌های استان خبر داد.

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی ستاد دیه استان، توکل شاکرمی، مدیرکل ستاد دیه لرستان شنبه، 21 تیرماه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی دو میلیارد تومان از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند که ۱۲ نفر از این زندانیان با کمک خیران آزاد شده‌اند.

وی افزود: آزادی زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران یکی از اقدامات ستاد دیه است که بخشی از بدهی زندانیان توسط خیران و بخشی نیز با همت شوراهای حل اختلاف و پادرمیانی انجام می‌شود و تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند.

شاکرمی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۸ زندانی جرایم عمد در زندان‌های لرستان وجود دارند که ۱۸ نفر بدهکار دیه تصادفات رانندگی، ۱۰ نفر بدهکار دیه حوادث کارگاهی و دیه غیرعمد، ۲۶۱ نفر بدهکار مالی در جرایم غیر کلاهبرداری و ۱۹ نفر بدهکار مهریه و نفقه هستند.

وی گفت: بدهی این تعداد زندانی ۶۵ میلیارد تومان است؛ اما در صورتی‌ که ۳۰ میلیارد تومان برای آزادی این زندانیان وجود داشته باشد مابقی از طریق شوراهای حل اختلاف برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha