دیدار رابطان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی یزد با مدیرکل بنیاد شهید
کد خبر: 3910209
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

دیدار رابطان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی یزد با مدیرکل بنیاد شهید

رابطان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی یزد در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بر تقویت جایگاه و منزلت ایثارگران در جامعه تأکید کردند.

رابطان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی یزد با مدیرکل بنیادشهید دیدار کردندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، امروز، 23 تیرماه در نشست رابطان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: تکریم ایثارگران در ادارات یک تکلیف است و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این مهم تحقق یابد.

وی افزود: ایثارگران حق بزرگی به گردن ما دارند و همه ما وظیفه‌ داریم در هر مسئولیتی که هستیم دین خود را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

زارع با تأکید بر اینکه ایثارگران پاسدار ارزش‌های ناب اسلامی هستند تصریح کرد: حضور این عزیزان در ادارات برکت است و مایه پیشرفت و موفقیت در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضرورتی انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم باید در راستای بسط و اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت تلاش کنیم.

یادآور می‌شود در این نشست هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای تقویت جایگاه و منزلت ایثارگران در جامعه پرداخت.

انتهای پیام
captcha