اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در یزد
کد خبر: 3910211
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در یزد

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از اجرای طرح «سه شنبه‌های تکریم» از سوی این ستاد خبر داد.

طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در یزد اجرایی می‌شودحجت‌الاسلام مظفر سالاری، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» ویژه کانون‌های مساجد اظهار کرد: این برنامه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح کشور برگزار می‌شود که 14 هفته به طول می‌انجامد.

وی افزود: این برنامه در 14 استان اجرایی می‌شود که استان یزد نیز به عنوان یکی از این استان‌ها این طرح را که با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواده شهدا برگزار می‌شود، اجرا می‌کند.

حجت‌الاسلام سالاری، شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و ... در عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله و رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد را از جمله اهداف دیگر این طرح عنوان کرد.

وی بیان کرد: این طرح به خوبی می‌تواند ما را در زمینه جذب به مساجد و همچنین معرفی افراد شاخص و تاثیرگذار در این زمینه یاری کند.

انتهای پیام
captcha