حمایت کمیته امداد یزد از ۱۲۰۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه
کد خبر: 3910549
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

حمایت کمیته امداد یزد از ۱۲۰۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم‌اکنون حمایت از ۱۲۰۰کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه را بر عهده دارد.

حمایت کمیته امداد یزد از ۱۲۰۰ کودک مبتلا به سوءتغذیهبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمدحسین جمال‌پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کمک به امنیت تغذیه نیازمندان از جمله برنامه‌های حمایتی این نهاد است اظهار کرد: کمیته امداد استان یزد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم‌اکنون حمایت از ۱۲۰۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه را بر عهده دارد و ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان به هرکدام از آن‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: این نهاد در سال جاری ۳۵۸ میلیون تومان به‌صورت شارژ کارت به‌حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه این نهاد کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را نیز در دست اجرا دارد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند نیز ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تأمین سلامت نیازمندان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حدود ۱۰۰۰ مددجوی بیمار مبتلابه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha