درخشش شرکت‌کنندگان طرح استعدادهای قرآنی در مسابقات دانش‌آموزی
کد خبر: 3911229
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

درخشش شرکت‌کنندگان طرح استعدادهای قرآنی در مسابقات دانش‌آموزی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از افتخار آفرینی شرکت‌کنندگان طرح استعدادهای قرآنی در مسابقات قرآن آموزش و پرورش استان خبر داد.

افتخارآفرینی قرآن‌آموزان طرح استعدادهای قرآنی در مسابقات دانش‌آموزیحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به کسب رتبه‌های برتر شرکت‌کنندگان طرح استعدادهای قرآنی در مسابقات قرآن آموزش و پرورش اظهار کرد: این دوره از مسابقات که در مرحله استانی برگزار شد، تعدادی از اعضای طرح استعدادهای قرآنی که در این مسابقات شرکت کردند، با تلاش و پیگیری‌های اساتید و متعلمان حائز رتبه شدند.

رضایی ضمن تشکر از زحمات اساتید طرح و حمایت‌های خانواده‌های متعلمان گفت: در این طرح که برای چهارمین سال متوالی برگزار می‌شود، شاهد حضور کاظمی و مختاری، اساتید برجسته استان و همراهی و حمایت‌های خانواده‌های متعلمان هستیم که از تلاش‌های ایشان تقدیر و تشکر می‌شود.

وی ادامه داد: در رشته ترتیل امیرحسین مقنی و ابوالفضل عبدالله‌پور توانستند رتبه اول این مسابقات را کسب و به مرحله کشوری راه یابند. همچنین سعید غلامزاده و سید محمدرضا میرجلیلی به ترتیب رتبه دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.

رضایی افزود: در رشته قرائت نیز محمدحسین خوش‌قلب رتبه اول را کسب و به مرحله کشوری راه یافت و امیرمحمد احمدی، صادق کریمی، مجتبی هاتفی، محمدمهدی میرجلیلی رتبه دوم این دوره از مسابقات و مهدی عابدی و علی اصغر یزدانی به صورت مشترک رتبه چهارم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ، محمد امین زارع رتبه دوم حفظ کل و سید محمدمهدی میرجلیلی رتبه دوم حفظ عمومی را کسب کردند و در رشته اذان، علیرضا هاتفی و هادی حسن‌زاده رتبه اول را کسب و مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام
captcha