پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مؤسسات قرآنی یزد
کد خبر: 3911446
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مؤسسات قرآنی یزد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از توافق و همکاری با خانه فرهنگ صدوقی وابسته به دفتر شهید صدوقی استان به منظور پرداخت تسهیلات 20، 15 یا 10 میلیون تومانی با بازپرداخت‌های گوناگون به مؤسسات قرآنی استان خبر داد.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طبق توافق و همکاری که با خانه فرهنگ صدوقی وابسته به دفتر شهید صدوقی در استان داشتیم، مقرر شد تا براساس درخواست مؤسسات، مبلغی تسهیلات به آنها تعلق بگیرد.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه با سود دو درصد در فاز نخست ادامه داد: بنابر این براساس درخواست، مؤسسات می‌توانستند تسهیلات 10 میلیون تومان با بازپرداخت 24 ماه، 20 میلیون تومان با بازپرداخت یک‌ساله و یا 15 میلیون تومان با بازپرداخت 16ماه را انتخاب کنند.

شایق با تأکید بر اینکه پس از درخواست و تکمیل پرونده، تمامی روند ارجاع آن به بانک و پیگیری‌ها از سوی اتحادیه قرآنی یزد انجام گرفت، اضافه کرد: در حال حاضر به 50 مؤسسه متقاضی در مجموع یک میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده است و در حال جمع‌بندی فهرست دوم از متقاضیان هستیم. بنابر این تشکل‌های قرآنی متضرر از شرایط پیش آمده از کرونا و یا درگیر با مسائلی چون پرداخت اجاره‌بها و حق الزحمه مربیان و ... می‌توانند درخواست خود را به اتحادیه قرآنی یزد تحویل دهند تا در نوبت دریافت این تسهیلات قرض‌‌الحسنه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: خانه فرهنگ صدوقی، مؤسسه‌ای عام المنفعه است که در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری فعال است و از امتیاز خود نزد بانک برای این امر خیر استفاده کرده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از آخرین اخبار و فعالیت‌های قرآنی این اتحادیه می‌توانند به کانال اطلاع‌رسانی اتحادیه در تلگرام به نشانی quraniyazd@ یا به پایگاه اینترنتی این اتحادیه به نشانی http://qurany.org.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha