۳۰ عنوان برنامه از «قربان تا مباهله» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3913510
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

۳۰ عنوان برنامه از «قربان تا مباهله» در یزد اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای 30 عنوان برنامه ویژه اعیاد قربان تا مباهله در سطح شهر یزد خبر داد.

۳۰ عنوان برنامه از اعیاد «قربان تا مباهله» در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 8 مردادماه در جمع خبرنگاران از اجرای 30 عنوان برنامه ویژه اعیاد قربان تا مباهله در سطح شهر یزد خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزش شهروندی، گردشگری، تبلیغات و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

وی از برگزاری مسابقه‌ «علاوه‌تر» با محتوای طنز و آموزشی از طریق فضای مجازی خبر داد و گفت: این مسابقه با حضور هشت تیم خانوادگی چهار نفره ویژه عیدقربان تا عیدغدیر در حال ضبط است و از طریق کانال «یزد فرهنگ» در پیام‌رسان‌های مختلف به نمایش درمی‌آید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد؛ مسابقه «کدومبه»، مسابقه کتابخوانی «روی دست آسمان»، ارائه طرح‌های مختلف اینفوگرافی از غدیر، قربان، عرفه و مباهله، اهدای بسته‌های فرهنگی به نوجوانان با محتوای غدیر را از دیگر برنامه‌ها دانست.

ملازینلی با اشاره به نورافشانی بیش از 10 تا 15 منطقه و ایجاد 10 تا 12 کاروان شادی در سطح شهر افزود: به مناسبت این ایام با همکاری کانون‌های مساجد در 50 مسجد آذین‌بندی و برنامه‌های به صورت زنده از فضای مجازی اجرایی خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه مجازی قرآنی با عنوان «سقا» با همکاری اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: اطعام غدیر، اجرای طرح خانواده غدیری، افتتاح خانه ورزش در برخی محلات، ازدواج علوی و اعطای وام به افراد در آستانه ازدواج، ایجاد سه ایستگاه غدیر با ایجاد نمادهای شهر یزد، اهتزاز پرچم مزین به نام مبارک امام علی (ع) در میدان امام علی (ع)، خطبه‌خوانی غدیر را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام اعلام کرد.

ملازینلی افزود: با توجه به وضعیت کنونی حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا، برنامه‌های این ایام در شبکه‌های مجازی «یزد فرهنگ» به آدرس yazdfarhang@ قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha