انقلاب اسلامی ایران پرچمدار دفاع از مظلومان است
کد خبر: 3914049
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

انقلاب اسلامی ایران پرچمدار دفاع از مظلومان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس معنویت بنا نهاده شد گفت: انقلاب اسلامی ایران پرچمدار دفاع از مظلومان است .

انقلاب اسلامی ایران پرچمدار دفاع از مظلومان استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، 11 مردادماه، در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک گردونه‌ای را دنبال می‌کند تا به ظهور مهدی (عج) برسیم و در این راستا باید مواردی در راستای زمینه‌سازی این انقلاب رعایت کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما با انقلاب‌های دیگر متفاوت است زیرا این انقلاب بر اساس معنا و نور بوده و لذا باید بر اساس ویژگی‌های اولیه خود ادامه پیدا کند و عده‌ای تلاش می‌کنند این معنویت را از انقلاب جدا کنند.

فخرالدینی افزود: اين شورا در طول سال‌های پس از پيروزی انقلاب اسلامی تاكنون در ايجاد همبستگی تشكل‌ها و جناح‌های سياسی در برگزاری مراسم و آيين‌ها با صداقت و ايجاد تمهيدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های آن و نيز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سياست‌های استكبار جهانی نقش برجسته‌ای را ايفا كرده است.

وی ادامه داد: جریان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که این انقلاب همراه الله اکبر پیروز شد و لذا هر کجا این مسئله با تلنگری دچار شود، این شورا توانسته با نیروی کمی که دارد و بر اساس افاضات مقام معظم رهبری، مردم را به صحنه بکشاند.

فخرالدینی افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند انقلاب را از معنویت دور کنند و ما باید تلاش کنیم در ادامه راه شهدا اقدامات موثری انجام دهیم و این انقلاب را تا ظهور مهدی (عج) حفظ کنیم، هر جایی ما منهای مسائل تجمل‌گرایی، تشریفات و جدای از برنامه‌هایی که گاهی در گوشه و کنار پیدا می‌شود، بوده‌ایم هم انقلاب ما امدادهای غیبی را شاهد بوده و هم مردم ما خوشحال شده شاهد مایوس شدن دشمنان بوده ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: انقلاب اسلامی پرچم دفاع از مظلومان را در دست دارد لذا می‌بینیم یکی از برنامه‌های فعال این شورا در راستای دفاع از مظلومان برنامه‌ریزی شده و بی پرده انزجار خود را از جنایت‌های آل سعود، حرکت‌های اسرائیل و استکبار اعلام می‌کند و ان شاءالله صدای دفاع از مظلوم که جمهوری اسلامی پرچم آن را برداشته، در گوشه و کنار این کره زمین شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha