اجرای طرح «هر هیئت، آزادی یک زندانی» در یزد
کد خبر: 3914467
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

اجرای طرح «هر هیئت، آزادی یک زندانی» در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح «هر هیئت، آزادی یک زندانی» ویژه آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد در ماه محرم خبر داد.

اجرای طرح هر هیئت آزادی یک زندانی  در یزداسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: طرح هر هیئت، آزادی یک زندانی با هدف آزادی مددجویان جرائم غیرعمد در ماه محرم در استان یزد اجرا خواهد شد .

وی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها بیان کرد و گفت: امید بر آن است تا هیئات عزاداری استان در کنار عزاداری پر شور خود، دستگیر زندانیان جرائم غیر عمد نیز باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود .

وی ادامه داد: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا شورای هیئت‌های عزاداری یزد، تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده و قرار است بخشی از هزینه‌های این مراسم‌ها در راه خیر صرف شود، چه خوب است که بخشی از این هزینه‌ها صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شده تا همچون سبک غنی سینه‌زنی و عزاداری یزدی‌ها مرام آزادگی ما نیز سرآمد عزاداران کشور شود.

افشون افزود: این طرح با مشارکت شورای هیئت‌های مذهبی استان، صدا و سیمای مرکز استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، خانه صلح و اندیشه استان یزد برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از تبلیغات به صورت پیامکی و نصب بنر در نقاط مختلف شهر خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد و  به آغوش خانواده بازگردانیم.

انتهای پیام
captcha