کاروان «شادی و احسان غدیر» در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 3914833
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

کاروان «شادی و احسان غدیر» در یزد برپا می‌شود

مسئول ستاد مردمی کاروان شادی و احسان غدیر در استان یزد از برپایی «کاروان شادی و احسان غدیر» با حضور ۵ گروه سرود در تمامی نقاط مختلف سطح شهرستان یزد خبر داد.

کاروان «شادی و احسان غدیر» در یزد برپا می‌شودسیدمحمود حسینی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا دهه امامت و ولایت را به صورت متفاوت سپری می‌کنیم لذا این هیئت با توجه به تصمیم‌گیری ستاد مقابله و مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری مراسم‌ها به صورت غیرحضوری، اولویت را از طریق پیام رسان‌های فضای مجازی دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌های عید غدیر تا قربان به صورت مجازی از سوی این هیئت در حال برگزاریست که از آن جمله «پویش نذر همدلی 3» با هدف تهیه بسته معیشتی و توزیع غذای متبرکه ویژه غدیر آغاز شده و خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این پویش از طریق شماره کارت این هیئت 6273811093682695 در این امر سهیم شوند.

حسینی راه‌اندازی ستاد مردمی کاروان‌های شادی و احسان غدیر را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در این برنامه گروه‌های سرود فجر جاوید، میثاق، شهید ساداتی، عاشقان ولایت، خورشید تابان تمامی نقاط مختلف سطه شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

مسئول ستاد مردمی کاروان شادی و احسان غدیر بیان کرد: این طرح عصر امروز، 15 مردادماه با حضور شهردار، فرماندار و مسئولان سپاه و بسیج در محل حسینیه آقا آغاز می‌شود و گروه‌های سرود به مدت پنج شب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha