نماهنگ «دست عدالت» در یزد تولید شد
کد خبر: 3914944
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

نماهنگ «دست عدالت» در یزد تولید شد

مدیر روابط‌عمومی دادگستری استان یزد از تولید نماهنگ «دست عدالت» با اجرای گروه سرود عاشقان ولایت، به مناسبت دهه امامت ولایت در دادگستری کل استان خبر داد.

نماهنگ «دست عدالت» در یزد تولید شدحسین عباس‌زاده، مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از تولید نماهنگ «دست عدالت» با اجرای گروه سرود عاشقان ولایت در این نهاد خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای رسالت فرهنگی دستگاه قضا صورت گرفت تا با اجرای پاتوقی گروه سرود، روح معنویت و طراوت در دادگستری دمیده شود.

وی تصریح کرد: فضای دستگاه قضایی به واسطه نوع کار فضایی خشک و بی روح است که باید در فرصت‌های مناسب با برنامه‌های فرهنگی، تازگی و طرافت و روح معنویت را به این محیط ارائه کرد.

این مقام مسئول، تمسک به مولای متقیان، حضرت علی (ع) را در قالب اجرای سرود به فال نیک گرفت و گفت: سرود، از جمله برنامه‌های فرهنگی مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب است که دادگستری نیز با میزبانی از یک گروه سرود شاخص در استان سعی کرد از ظرفیت هنری برای ایجاد شور شادی در کارکنان و ارباب رجوع دادگستری استفاده کند.

وی، معنویت را حلقه گمشده زندگی ماشینی ذکر کرد و افزود: امید است با اجرای سرود در دادگستری و بازنشر آن در رسانه‌ها و فضای مجازی، به برکت و عزت مولای متقیان، دلی نرم، گذشتی حاصل و رضایتی حاصل شود.

عباس‌زاده در خصوص سرود اجرا شده نیز اظهار کرد: کار تصویربرداری این نماهنگ در ساختمان شهید بهشتی دادگستری کل استان و با تکیه بر ظرفیت‌های موجود از جوانان دغدغه‌مند حوزه هنر و انقلاب انجام گرفت.

وی تصریح کرد: نماهنگ دست عدالت در قالب اجرای پاتوقی گروه سرود عاشقان ولایت و به مدت 3 دقیقه تولید شد.

انتهای پیام
captcha