شورای فرهنگی آب‌ و برق یزد رتبه برتر وزارت نیرو را کسب کرد
کد خبر: 3914951
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

شورای فرهنگی آب‌ و برق یزد رتبه برتر وزارت نیرو را کسب کرد

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از کسب رتبه نخست شورای فرهنگی صنعت آب و برق وزارت نیرو در سطح کشور با عنوان شایسته تقدیر ویژه خبر داد.

شورای فرهنگی آب‌ و برق یزد رتبه برتر وزارت نیرو را کسب کردضیا زینی، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از کسب رتبه نخست شورای فرهنگی صنعت آب و برق وزارت نیرو توسط این شورا خبر داد و اظهار کرد: در این ارزیابی و عملکرد، استان یزد به لحاظ فعالیت فرهنگی در حوزه‌های ترویج اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، اشاعه سبک زندگی اسلامی، خانواده، تکریم ارباب رجوع و سیره اهل بیت موفق عمل کرده است.

وی یادآور شد: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی وسیع در سطح وزارت نیرو، اقدامات خوبی نیز برای ترویج علوم قرآنی برداشته شده تا کتاب الهی در خانواده‌ها مهجور واقع نشود.

زینی افزود: صنعت آب و برق استان یزد به عنوان یکی از استان‌های فعال در حوزه فرهنگی است و شایستگی‌های لازم به لحاظ کار فرهنگی را علیرغم ماهیت کاری خود داشته است.

وی ایجاد نمایشگاه‌های متعدد با موضوع نماز در قالب نمایشگاه کتاب و آثار تربیتی، برگزاری دوره‌های متعدد فرهنگی ویژه کارکنان، فرهنگ‌سازی محیطی گسترده، استفاده از تکنولوژی‌های تبلیغی نوین، گلگشت‌های خانوادگی با موضوعات فرهنگی و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را در کسب این رتبه ارزشمند موثر توصیف کرد.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد اظهار کرد: این افتخار ارزشمند و کسب عنوان نخست شورای فرهنگی شایسته تقدیر ویژه در چهار سال متوالی، بیانگر اهمیت دادن مدیران ارشد، کارکنان و مسئولان فرهنگی صنعت آب و برق و ائمه جماعات سازمان‌ها به موضوعات فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha