رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3915223
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در یزد برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت مقام شهدا و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

غفحجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با محوریت گرامیداشت مقام شهدا و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز و تا ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰ روز ادامه دارد.

سالاری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه‌های معنوی موجود در وصایای شهداء را از اهداف این رویداد اعلام کرد.

وی افزود: این رویداد بین‌المللی با محوریت وصیت‌نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین‌المللی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین‌المللی می‌توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات «قرآن و عترت در وصیت‌نامه شهداء»، «امام، مرجعیت و علما در وصیت‌نامه شهداء»، «دفاع از وطن و اسلام در وصیت‌نامه شهداء»، «قدس و فلسطین مظهر مقاومت»، «نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت»، «مسجد در وصیت‌نامه شهدا» به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha